پارسی English


صفحه فيسبوک شرکت صفحه توئيتر شرکت صفحه لينکدين شرکت کانال تلگرام شرکت صفحه گوگل پلاس شرکت صفحه اينستاگرام شرکت صفحه آپارات شرکت بانک اطلاعات
شرکت حامیان صنعت کیمیا ,

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
صنعت:فقط 4 درصد مشتریان ناراضی شکایت می‌کنند؛ بزرگترین چالش خدمات پ?
#1
[b]فقط 4 درصد مشتریان ناراضی شکایت می‌کنند؛ بزرگترین چالش خدمات پ?/b]

پرشین خودرو: عباسعلی غیاثی، دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو، می‌گوید: «فقط 4درصد مشتریان ناراضی از خدمات پس از فروش اقدام به شکایت می‌کنند.


http://vista.ir/cdn/28695580
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

تماس با ما:

آدرس: تهران، خیابان ستارخان، نبش خسرو، مجتمع الماس غرب، واحد 109

تلفن: 44277189 (021)

فکس: 44387366 (021)

پست الکترونیک: info@iranhsk-co.com

تمامی حقوق اين سايت متعلق به شرکت حاميان صنعت کيميا می باشد.

مطالب شرکت را در شبکه های اجتماعی دنبال کنيد.

صفحه فيسبوک شرکت صفحه توئيتر شرکت صفحه لينکدين شرکت صفحه تلگرام شرکت
صفحه گوگل پلاس شرکت صفحه اينستاگرام شرکت صفحه آپارات شرکت بانک اطلاعات