پارسی English


صفحه فيسبوک شرکت صفحه توئيتر شرکت صفحه لينکدين شرکت کانال تلگرام شرکت صفحه گوگل پلاس شرکت صفحه اينستاگرام شرکت صفحه آپارات شرکت بانک اطلاعات
شرکت حامیان صنعت کیمیا ,

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بانک و بيمه:برگزاری دوره آموزشی سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان در بیمه حافظ
#1
برگزاری دوره آموزشی سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان در بیمه حافظ

گروه بنگاه‌ها: نخستین دوره آموزشی سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان براساس استاندارد ISO10002:2014 ازسوی معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات برگزار شد. عبدالرسول عطائی، مدیرعامل بیمه حافظ با اعلام این خبر افزود: این دوره آموزشی به‌منظور افزایش رضایت مشتری با ایجاد یک محیط مشتری‌محور، حل هرگونه شکایت دریافت شده، افزایش توانایی سازمان در بهبود محصولات و خدمات به مشتری برگزار شده است.وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر شرکت بیمه حافظ در نظر دارد تا با شناسایی و پرداختن به نیازها و انتظارات شاکیان و همچنین ارائه فرآیند شکایت آزاد و موثر که کاربرد آسانی برای شاکیان داشته باشد، گام‌های موثری در حوزه مشتری‌مداری برداشته شود.



http://www.donya-e-eqtesad.com/news/1093498
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

تماس با ما:

آدرس: تهران، خیابان ستارخان، نبش خسرو، مجتمع الماس غرب، واحد 110

تلفن: 44277189 (021) و 11-44266510 (021)

فکس: 44387366 (021)

پست الکترونیک: info@iranhsk-co.com

تمامی حقوق اين سايت متعلق به شرکت حاميان صنعت کيميا می باشد.

مطالب شرکت را در شبکه های اجتماعی دنبال کنيد.

صفحه فيسبوک شرکت صفحه توئيتر شرکت صفحه لينکدين شرکت صفحه تلگرام شرکت
صفحه گوگل پلاس شرکت صفحه اينستاگرام شرکت صفحه آپارات شرکت بانک اطلاعات